Daw-drones.com

Welkom bij Daw-Drones! Nood aan sterke beelden van bovenaf? De drones van Daw-Drones gaan voor u de lucht in om knappe foto’s en video’s te maken of inspectie.

Daw-Drones maakt dronetoepassingen beschikbaar voor elk bedrijf. Daw staat voor ‘drones at work’. Onze missie is om drones toegankelijker te maken voor bedrijven. Megabudgetten vrijmaken voor goede dronebeelden is volledig verleden tijd. ​Onze organisatie kwam tot stand uit enthousiasme en pure passie voor vliegen. We vlogen als kind al met RC-helikopters en -vliegtuigjes. We hebben al verschillende drones zelf gebouwd. Onze zaakvoerder beoefende zelfs de sport deltavliegen. Ook strandvliegers en powerkites gaan al jarenlang geregeld de lucht in. Aan kennis en interesse in alles wat vliegt is er in het Daw-Drones team dus absoluut geen gebrek! ​ Uiteraard werd bij het opkomen van de drone dan ook geen moment getwijfeld om gecertifieerd dronepiloot te worden. Bij Daw-Drones zetten we de kennis, interesse en liefde voor drones om in prachtige, maar betaalbare, beelden en droneoplossingen voor bedrijven. Wilt u meer weten over Daw-Drones? Neem dan zeker contact met ons op. https://www.daw-drones.com/