Alvas

Alvas werd opgericht als vastgoedadviseur, er is geen beperking tot verkoop en verhuurtransacties maar er is ook ruimte voor bijvoorbeeld consultancyopdrachten en waardebepalingen. Op vandaag zijn wij met nieuwe dossiers exclusief actief in het segment van bedrijfsvastgoed, we richten ons op (Semi) - Industriëel vastgoed, kantoren en retail-vastgoed. Als werkingsgebied focussen wij op de as Kortrijk – Gent – Antwerpen, economische infrastructuur zoals de snelweg E17, is onder meer belangrijk om bedrijven uit de verschillende regio’s zowel lokaal als interregionaal aan ons aanbod te matchen. Benieuwd wat we voor U kunnen doen? Contacteer ons om eens vrijblijvend en in alle discretie van gedachten te wisselen, dit kan bij U op kantoor of op 1 van onze vergaderlocatie’s te Izegem of te Gent.